Obecny czas to Sob 22:48, 19 Sty 2019 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum East Rider's CreW Strona GłównaForum East Rider's CreW Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Logo
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum East Rider's CreW Strona Główna » WWW.ERC.CBA.PL
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  

Które logo?
A
62%
 62%  [ 5 ]
B
37%
 37%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 8

Autor Wiadomość
tarkin
dobry rider


Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: białystok, piaski

PostWysłany: Śro 18:14, 08 Sie 2007    Temat postu: Logo

A


B


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tarkin dnia Sob 19:50, 11 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
wierzba_junior91
dobry rider


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 18:27, 08 Sie 2007    Temat postu:

ziomale jak dla mnie to obojetne ktore logo bedzie!! niech kazdy sie zdecyduje i niech napisze tu kazdy kto chce naklejke!! bo musze wiedziec ile to zajmie tej fili zeby powiedziec dla tego faceta z tej firmy co bedzie robic naklejki!! pozdro!!

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Kot
nowy


Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: b-stok

PostWysłany: Śro 18:35, 08 Sie 2007    Temat postu:

Chcialbym wiedziec ile by kosztowala jedna naklejka a jak juz sie dowiem to powiem ile ich chce wkażdym razie ja nalepke chce.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Jeter



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:53, 09 Sie 2007    Temat postu:

Chcę naklejkę ! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Pabollo
dobry rider


Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: my się znamy?

PostWysłany: Czw 17:07, 09 Sie 2007    Temat postu:

Kurde! Evil or Very Mad Dawno się tak głupio nie czułem Razz Nie umiem powiedzieć które logo jest fajniejsze i dlaczego, 2 mi się podobają.
Chciałbym jednak, aby oprócz naklejki(loga), była także naklejka(text), ale sam napis np. czcionką taką jak na logu B Wink


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 18:09, 09 Sie 2007    Temat postu:

oki. z tym napisem to trzeba sie do Tarkina zglosic:D a raczej sie podejmie:D panowie do niedzieli macie czas ja w poniedzialek ide zamawiac naklejki!!
...
Powrót do góry
wierzba_junior91
dobry rider


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 18:16, 09 Sie 2007    Temat postu:

Anonymous napisał:
oki. z tym napisem to trzeba sie do Tarkina zglosic:D a raczej sie podejmie:D panowie do niedzieli macie czas ja w poniedzialek ide zamawiac naklejki!!
przepraszam moderatorze ale zapomnialem sie zalogowac bo na drugim kompie bylem:P przepraszam:D

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
mlodyxx
Administrator


Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Czw 19:57, 09 Sie 2007    Temat postu:

dlamnie najbardziej sie A podoba ale ze starym napisem

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
wierzba_junior91
dobry rider


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 20:00, 11 Sie 2007    Temat postu:

Chcialem was poinformowac ze w poniedzialek ide zamawiac naklejki! Wariant "A". Naklejki zamawiam dla : MlodyXXX, Jeter, Pabollo, Tarkin, Kot, Czemiel, Yrch, Noon, Rafal, Wierzba_junior91 czyli sobie:D Cene za naklejki bede znal w poniedzialek jak sie dogadam z Panem z tej firmy!! Jesli cena bedzie w granicach 5-10zl zamawiac?? Cena zalezy oczywiscie od foli pewnie!! A co do napisu to Tarkin juz chyba zrobil!!Wiec jak ktos chce napis to tez piszcie!! jak cos to na gg domnie!! 968700

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Pabollo
dobry rider


Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: my się znamy?

PostWysłany: Sob 22:32, 11 Sie 2007    Temat postu:

No jak tak zagłosowaliśmy to niech będzie A. Chociaż moim zdaniem na skuterze, fajniej by wyglądało logo B, ale to już inna sprawa. Dla mnie oczywiście zamawiać, czy 5zł czy 20zł, to jeszcze nie gra roli ;p

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
wierzba_junior91
dobry rider


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 22:38, 11 Sie 2007    Temat postu:

Pabollo kazdemu moze sie podobac inne logo ale musimy wszyscy miec jedno zeby nie bylo tak ze jeden ma takei drugi takie!!

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
mlodyxx
Administrator


Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Nie 10:10, 12 Sie 2007    Temat postu:

OK SPOKO dlamnie tez cena niegra roli ( no w granicach 5zl -20zl Razz ) hehe musze wkocu zaczac juz zmieniac stronke na east rider's crew! pozdro.!

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum East Rider's CreW Strona Główna » WWW.ERC.CBA.PL
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.